Irriterande

Observerade att texten i föregående inlägg om Beer Here's Hoptilicious föll bort. Händer detta fler gånger får jag överväga att endast blogga via datorn.

Jag återger väldigt kortfattat ölen en gång till.
Enligt etiketten skulle detta vara en mycket smakrik och intensiv ale, troligen en IPA. Smaken var ok men jag blev inte direkt imponerad - det var kortfattat va?!
Läs gärna om bryggeriets verksamhet på deras hemsida!

I morgon bärgar HIF sm-guldet och detta kommer jag att fira med att försöka klämma in en test av någon ny öl. På tal om Helsingborg så kommer Helsingborgs bryggeri släppa på julöl, Vinter samt Midvinter. För trevlig läsning om historien bakom detta hänvisar jag till deras hemsida!

För att spinna vidare på julöl så har jag och min ölbisittare Andreas bestämt oss för att ha en provning av olika julöl, finns intresse till att sluta upp kring detta så är det bara att höra av sig!


Kommentarer
Postat av: Stefan - Ölsvammel

Kul med en till ölblogg. Jag har lagt med dig i listan på BS Forumet med samtliga svenska ölbloggare samt på min egen blogg. Vi springer säkert på varandra i framtiden.



Skål o va gla!

/Stefan

2011-10-23 @ 08:36:11
URL: http://www.beerdrivel.se
Postat av: Marcus

Vilken app kör du med? Själv använder jag bloggpress som jag tycker har fungerar bra.

2011-10-23 @ 10:45:59
URL: http://www.marcussite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0